Δελτία τύπου

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ (ΑΓΩΓΗ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                                                                                                                                    Πάτρα 28/11/2017

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ (ΑΓΩΓΗ)  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΤΗΣ  ΔΙΑΛΥΣΗΣ

Το  1990, στο ξεκίνημά της η Κίνηση «ΠΡΟΤΑΣΗ»  συναντήθηκε με τον θεσμό της Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  (και αργότερα της Αγωγής Υγείας), καθώς τότε  καθιερώθηκε ο θεσμός αυτός. Σύµφωνα µε το Ν.1892/90 και τις αντίστοιχες Εγκυκλίους, η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί τµήµα των προγραμμάτων των σχολείων της Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης .

Μέχρι τότε και πριν καθιερωθεί ο θεσμός, ευαισθητοποιημένοι και εμπνευσμένοι εκπαιδευτικοί και φορείς αγωγής υγείας και περιβαλλοντικής είχαν ξεκινήσει και καθιερώσει αξιοζήλευτες προσπάθειες στα σχολεία.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ  το 1992 είχε την τύχη να παρακολουθήσει και να στηρίξει την ίδρυση στην Κλειτορία  του 1ου Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα. 

Πέρασαν από τότε 25 χρόνια ( το ¼ του αιώνα ).   Οι  θεσμοί  αυτοί (ΠΕ και ΑΥ) στην κυριολεξία μεγαλούργησαν, χωρίς υπερβολή, αν λάβουμε υπ όψιν μας την γνωστή μας ελληνική πραγματικότητα.  Κατάφεραν παρά το ότι ήσαν θεσμοί δημόσιοι να λειτουργήσουν με πολύ εθελοντισμό,  μεράκι και πολλές θυσίες.  Αναπτύχθηκαν τομείς αγωγής υγείας, περιβαλλοντικοί, πολιτιστικοί , στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  και λειτούργησαν  δεκάδες Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ανοίγοντας το σχολείο στην ζωή και την δράση και συνδέοντας το σχολείο  με τις τοπικές κοινότητες και την κοινωνία γενικότερα.

Στον τομέα της Αγωγής Υγείας αναπτύχθηκε σημαντική συνεργασία των σχολείων με τους φορείς και τα Κέντρα Πρόληψης σε όλη την Ελλάδα. Το έργο αυτό ήταν και παραμένει τεράστιο. Εκατοντάδες προγράμματα αναπτύσσονται κάθε χρονιά.  Οι εκπαιδευτικοί εκπαιδεύονται και στην συνέχεια  με την σειρά τους εκπαιδεύουν τα παιδιά και τους γονείς αλλά και τις τοπικές κοινωνίες.

Το σύνθημα «το σχολείο ανοιχτό στην κοινότητα» κατακτιέται και γίνεται γεγονός. Ο νομός Αχαΐας αναδεικνύεται πρωτοπόρος και βρίσκεται  στην κορυφή αυτών των καινοτόμων δράσεων. Τα  αποτελέσματα όπως προκύπτουν από πολλές αξιολογήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη παραμένουν θεαματικά.

Ποιος θα περίμενε ότι για  αυτό το έργο, αβασάνιστα, η παρούσα κυβέρνηση και το συγκεκριμένο Υπουργείο Παιδείας θα  μεθόδευε σχέδια διάλυσης;

Όλοι ελπίζαμε, ιδιαίτερα λόγω του ιδεολογικού προσανατολισμού αυτής της κυβέρνησης, σε πρωτοβουλίες ενίσχυσης αυτών των θεσμών.

Δυστυχώς πριν λίγο καιρό γίναμε  μάρτυρες των αντιλήψεων που έχει το Υπουργείο Παιδείας για αυτούς τους θεσμούς.  Αποφασίζει ότι οι εκπαιδευτικοί που στελεχώνουν τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης δεν παράγουν παιδαγωγικό έργο. Ποιος θα περίμενε μία τέτοια θέση!  Δεν είναι παιδαγωγικό έργο η εκπαίδευση των παιδιών σε δεξιότητες ζωής, σε διαμόρφωση υγιών στάσεων και συμπεριφορών;

Άραγε το Υπουργείο εκτιμά  ότι το παιδαγωγικό  έργο αρχίζει και τελειώνει με τα μαθηματικά και την γραμματική; Έτσι αντιλαμβάνεται την παιδεία;

Δυστυχώς  καθώς δείχνουν οι συγκεκριμένες ενέργειες , έρχεται η ταφόπλακα των θεσμών αυτών με την κατάργηση των υπευθύνων Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών.  Δεν θα ασχοληθούμε με τι αντικαθίσταται, καθώς πάντα υπάρχει μία αληθοφανής επιχειρηματολογία ώστε να γίνει αποδεκτό το εγχείρημα.  Εμείς όμως έχουμε μερικά ερωτήματα. Αυτοί που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις και τις ντύνουν με  μεγαλόσχημα λόγια γνωρίζουν  σε βάθος αυτά που γίνονται; Σέβονται όλα αυτά που  έγιναν; Μελέτησαν  αυτά που υπήρξαν πριν από αυτούς για να μπορέσουν να  τα κατανοήσουν και  στην συνέχεια να συμβάλλουν με την σειρά τους στην συνέχισή με διορθώσεις και ανάπτυξη; Συμμερίζονται την αντίληψη ότι η συνέχεια ταυτίζεται με την ζωή και την επιβίωση;   Πεποίθησή μας είναι ότι προσπαθούν με ασκήσεις επί χάρτου να αντικαταστήσουν αυτά που η ζωή δικαίωσε. Ένα τεράστιο γιατί πλανιέται. ΓΙΑΤΙ ΤΟ  ΚΑΝΟΥΝ;

Προσπαθούμε να καταλάβουμε, καθώς είμαστε έξω από τέτοιες πρακτικές. Η 30χρονη πορεία του φορέα μας που βίωσε πολλές αλλαγές πολιτικών πρακτικών στην παιδεία,  μας επιτρέπει να έχουμε άποψη και εμπειρία καθώς εργαζόμαστε στην πρόληψη που συνδέεται άμεσα με το σχολείο και τα περιβάλλοντα των παιδιών (γονείς, εκπαιδευτικοί). Άλλωστε η 22 χρονη σύνδεσή μας με την Παραγωγική Μάθηση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο  μέσω του INEPS (International Network of Productive Learning Projects and Schools) και οι  πολλές προσπάθειες  που έχουμε καταβάλει στο παρελθόν και συνεχίζουμε  μέχρι και σήμερα για την διεύρυνση των οριζόντων του εκπαιδευτικού μας συστήματος με συγκεκριμένες προτάσεις στο ΙΕΠ  και στην προδιαβούλευση για την Νεολαία 17-27, μας καθιστούν γνώστες σε βάθος των προβλημάτων. Κυρίως όμως ακούμε προσεκτικά τους  φορείς  ( ΠΕ,  ΑΥ, ΚΠΕ ) που έχουν υπηρετήσει τους θεσμούς αυτούς και που πρόχειρα κατά την γνώμη μας διαλύει το Υπουργείο. Το ράβε-ξήλωνε έχει ταλαιπωρήσει την Ελλάδα αλλά φαίνεται αρέσει στους Έλληνες πολιτικούς. Η ασυνέχεια, ο εγωκεντρισμός, η απαξίωση της προηγούμενης γνώσης και εμπειρίας είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτήν την ενέργεια του Υπουργείου. Και επειδή έχουμε μάθει μέσα από την εντρύφηση στους υπό διάλυση θεσμούς να σεβόμαστε αυτό που υπήρξε πριν από μας, να το γνωρίζουμε και να βοηθάμε να εξελίσσεται ,ζητάμε απαντήσεις στα ερωτήματα που θέσαμε νωρίτερα.

Φοβόμαστε ότι η δική μας διαμαρτυρία αλλά και άλλων φορέων δεν θα επηρεάσει τον προαναγγελθέντα θάνατο των όμορφων και ουσιαστικών δημιουργικών πρωτοβουλιών στον χώρο της παιδείας.

Το κάνουμε όμως από χρέος στον εαυτό μας, στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς με τους οποίους κάναμε τόσα πολλά όλα αυτά τα χρόνια.

Το κάνουμε για  δηλώσουμε ότι αυτό που πετυχαίνει στην ζωή, κανείς δεν μπορεί να το εξαφανίσει.  

Μπορεί να θέλουν να μας γυρίσουν πίσω αλλά όπως και στο ξεκίνημα αυτών των θεσμών, θα είμαστε παρόντες με όλες μας τις δυνάμεις να συνεχίσουμε αυτό το ωραίο ταξίδι στον χώρο της παιδείας και της ζωής.

Το κάνουμε τέλος γιατί  πάντα ελπίζουμε.  Γνωρίζουμε ότι  σε κάθε χώρο υπάρχουν  σκεπτόμενοι  ψύχραιμοι άνθρωποι και νηφάλιες φωνές.

Απευθύνουμε   έκκληση προς κάθε αρμόδιο  να επανεξεταστεί αυτή η θέση του Υπουργείου Παιδείας  και να αλλάξει η παρούσα οπτική θεώρησής του για αυτούς τους θεσμούς.

Να  σταματήσει το ξήλωμα και να συνεχίσουμε το ράψιμο, μήπως κάποτε επεκταθεί αυτό και στο σύνολο της παιδείας. Αυτής της  πολύπαθης παιδείας που εξακολουθεί να αποτελεί πεδίο πειραματισμών και εύκολων; αλλαγών  για ιδιοτελείς σκοπούς μαθητευόμενων πολιτικών.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΟ "ΣΤΕΚΙ" ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ "ΠΡΟΤΑΣΗ"

Πάτρα, 21 Νοεμβρίου 2017

Την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκδήλωση για τη φετινή χρονιά από την ομάδα εθελοντών το ΣΤΕΚΙ, στο Κέντρο Δημιουργικής  Απασχόλησης της  Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ» για έναν άλλο τρόπο ζωής, με θέμα: Μαθησιακές δυσκολίες: διάγνωση, διαχείριση και αντιμετώπιση των δυσκολιών στο σχολείο και στην οικογένεια. Ομιλήτρια της εκδήλωσης  ήταν η κ. Μπιλιάνη Μαρία, Κοινωνική Λειτουργός- Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΚΕΔΔΥ Αχαΐας.

Οι Μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών /τριών σήμερα είναι ένα φαινόμενο διευρυμένο στη σχολική ζωή και δημιουργεί απορίες και άγχος στις οικογένειες των μαθητών και στους ίδιους τους μαθητές. Σκοπός της συζήτησης ήταν η παρουσίαση των Μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών /τριών στο σχολείο και οι τρόποι διάγνωσής τους, καθώς επίσης η διαχείριση τους από το σχολείο και την οικογένεια με τις οδηγίες και την στήριξη ειδικών επιστημόνων στον τομέα αυτό.

Στην εκδήλωση εκτός από μέλη της Κίνησης  «ΠΡΟΤΑΣΗ»,  παραβρεθήκαν γονείς και εκπαιδευτικοί που τους αφορά ιδιαίτερα το θέμα αυτό. Ήταν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και όχι απλά μια παρουσίαση πληροφοριών. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την δυνατότητα να εκφραστούν και να λύσουν τις απορίες τους σε σχέση με τη διαχείριση του παιδιού και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να το στηρίξουν σχετικά με το θέμα των μαθησιακών δυσκολιών.

Η κ. Μπιλιάνη εκτός από την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία της για την παρουσίαση του θέματος άκουσε προσεκτικά και απάντησε σε κάθε ερώτηση και προβληματισμό που τέθηκε από το κοινό.

 ΣΤΕΚΙ

ΣΤΕΚΙ

4

ΣΤΕΚΙ

 

 

Για το  Δ.Σ. της Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ»

    Ο Πρόεδρος                                                                                                      Η Γραμματέας                              

 

 

 

   Ανδρέας Σαμοθρακίτης                                                                               Ελένη Κοττά-Μπαλαδάκη                                                             

ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ «ΠΡΟΤΑΣΗ» ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ Α, Β, ΚΑΙ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Στο πλαίσιο του προγράμματος ΠΡΟ-ΝΟΙΑ (ΠΡΟτείνω γιατί ΝΟΙΑζομαι)

Πάτρα 16/11/2017                                                                                                                                                                                             

ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ «ΠΡΟΤΑΣΗ»

ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ Α, Β, ΚΑΙ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στο πλαίσιο του προγράμματος  ΠΡΟ-ΝΟΙΑ (ΠΡΟτείνω γιατί ΝΟΙΑζομαι)

Στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑ) της «ΠΡΟΤΑΣΗ» Κίνηση για έναν άλλο τρόπο ζωής (Σαρανταπόρου 20) θα λειτουργήσει ομάδα παραδοσιακών  χορών για νέους Α, Β και Γ Γυμνασίου και σας προσκαλεί να δηλώσετε συμμετοχή .

Η Κίνηση «ΠΡΟΤΑΣΗ»  έχει μεγάλη εμπειρία στην   λειτουργία τέτοιων ομάδων. Τα  παιδιά που θα συμμετάσχουν δεν θα εκπαιδεύονται μόνο στο αντικείμενο του χορού αλλά θα αποκτούν δεξιότητες ζωής καθώς θα λειτουργούν με  διεργασίες ομάδας.

Η  συμμετοχή ουσιαστικά θα είναι δωρεάν, καθώς θα  υπάρχει ένα  συμβολικό ποσό εγγραφής για λειτουργικά έξοδα.

Οι συναντήσεις της ομάδα παραδοσιακών χορών θα πραγματοποιούνται ημέρα Κυριακή και ώρες 17:00-18:00.

Δηλώνετε  συμμετοχή μέχρι Τετάρτη 22  Νοεμβρίου  2017 είτε ηλεκτρονικά στο

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  ή στο τηλέφωνο 2610-451790 από 10.00-14.00 καθημερινά.

Η υπεύθυνη του προγράμματος ΠΡΟ-ΝΟΙΑ

Η ομάδα εθελοντών εμψυχωτών της Κίνησης «ΠΡΟΤΑΣΗ»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- Ολιγωρία του Δήμου Πατρέων και ερμηνεία κατά το δοκούν, των αποφάσεων

www.ixoripansistop.gr

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Πάτρα, 15 / 11 / 2017

Ολιγωρία του Δήμου Πατρέων και ερμηνεία

κατά το δοκούν, των αποφάσεων

Ως Φορείς του Δικτύου για την Προστασία από την Ηχορρύπανση, επανερχόμαστε για ακόμη μια φορά για να υπενθυμίσουμε την ολιγωρία του Δήμου όσον αφορά θέμα που άπτεται των αρμοδιοτήτων του.

Όταν ο πολίτης υποφέρει από παράνομες συμπεριφορές και δράσεις συμπολιτών του, υπάρχουν θεσμοί και όργανα της πολιτείας (τοπική αυτοδιοίκηση, ελεγκτικοί δημόσιοι φορείς, αστυνομία, όργανα δικαιοσύνης), που έχουν την υποχρέωση να τον προστατεύσουν.

Πολλές φορές κάποια από τα όργανα αυτά είτε κωφεύουν, είτε ενεργούν επιδερμικά και χαλαρά, είτε στη χειρότερη περίπτωση βγάζουν αποφάσεις διφορούμενες, πολλές φορές κάτω από την πίεση του «λόμπυ» των παρανομούντων, τις οποίες χρησιμοποιούν οι παρανομούντες για να συνεχίσουν τη ανομία τους.

Για τη βελτίωση της κατάστασης είτε πρέπει να έλθουν οι πολίτες σε χρονοβόρες δικαστικές αντιπαραθέσεις μεταξύ τους, κάτι που δε θεωρούμε ότι είναι σωστό, ή να απευθυνθούν στις ανεξάρτητες αρχές που ελέγχουν τη δημόσια διοίκηση, τόσο για την αδράνειά τους όσο και για τη μη εφαρμογή των νόμων.

Για τα προβλήματα τόσο της Ηχορρύπανσης, με δεκάδες διαπιστώσεις και πρόστιμα, όσο και για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην οδό Ηφαίστου, έχει χυθεί πολύ μελάνι στον τύπο της Πάτρας.

Η Κανονιστική απόφαση του Δήμου, αγνοώντας το νόμο, επέτρεψε τη συνέχιση της παράνομης ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων στο δρόμο για δύο χρόνια, παρά τις αντιδράσεις των περιοίκων και των πολιτών.

Για την τήρηση του νόμου χρειάστηκε να καταφύγουν οι πολίτες στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η οποία αποφάσισε ότι είναι παράνομη η απόφαση του Δήμου.

Ο Δήμος για πάνω από 3 μήνες δεν έκανε καμία ενέργεια και οι παρανομίες συνεχίζονται. Ο Συνήγορος του Πολίτη, (Σ.τ.Π.) στον οποίον απευθυνθήκαμε, διαπίστωσε την παρανομία και έστειλε έγγραφο (α.π. 230983/45072/2017) σε όλες τις αρμόδιες αρχές να αναφέρουν αν και γιατί δεν εφαρμόζεται ο νόμος.

Μετά από αυτό ο Δήμος Πάτρας, αντί να παραδεχθεί ότι ήταν λάθος η παράταση της παρανομίας και να διορθώσει την Κανονιστική, στέλνει στους πολίτες (μόνο;) δήθεν διευκρινίσεις (α.π. 1197/139642/3-11-2017) ότι «οποιαδήποτε άδεια κατάληψης κοινοχρήστων για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων επί πεζοδρόμου, σύμφωνα με το άρθρο 7.1.3 της υπ αριθμ 243/5.4.2017 Κανονιστικής Απόφασης πεζοδρόμων και πλατειών στο Ιστορικό Κέντρο, χορηγείται ή έχει χορηγηθεί υπό την προϋπόθεση ούτως ή άλλως της εξασφάλισης, σύμφωνα με την διάταξη του εδ 4 του άρθρου 2 της υπ αριθμ 52907/2009 απόφασης του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΦΕΚ 2621/Β/31/12/2009) της λωρίδας ελαχίστου πλάτους 3,5 μ. για την προσπέλαση και εξυπηρέτηση οχημάτων έκτακτης ανάγκης π.χ. πυροσβεστικά, ασθενοφόρα κ.λπ.»

Η διευκρίνιση αυτή οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη σύγχυση χωρίς να απαλλάσσει το Δήμο της Πάτρας από τις καίριες ευθύνες του. Ας αναγνωρίσει ο Δήμος το λάθος του και ας πάρει τη σωστή απόφαση.

Να σημειώσουμε επίσης ότι καθώς η υπόθεση έχει φτάσει και στο Συνήγορο του Πολίτη, αναμένουμε τις αντιδράσεις και τις ενέργειες και των άλλων φορέων, στους οποίους απευθύνεται ο Σ.τ.Π. για να πάψουν οι αυθαιρεσίες και παρανομίες σε βάρος των πολιτών.

Οι Φορείς του Δικτύου για την Προστασία από την Ηχορρύπανση

●  ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ www.protasi.org.gr 

●  ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΗΧΟΡΡΥΠΑΝΣΗΣ

●  ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ www.koinotopia.gr

●  ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΤΡΑΣ www.oikipa.gr

●  ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ www.politesendrasei.gr

Πληροφορίες για δημοσιογράφους: ΠΡΟΤΑΣΗ  2610.451790 (8-12π.μ.)

ΟΙΚΙΠΑ  2610.321010 (7 – 9μ.μ.), ΚΟΙΝΟ_ΤΟΠΙΑ  2615.002009 

Λογότυπος Δικτύου Φορέων για την Προστασία από την Ηχορρύπανση

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΕΚΙΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η ομάδα ΣΤΕΚΙΟΥ της Κίνησης

«ΠΡΟΤΑΣΗ» για έναν άλλο τρόπο ζωής,
σας προσκαλεί στην εκδήλωση που διοργανώνει την
Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

και ώρα 7:30 μ.μ.
στο ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Σαρανταπόρου 20)
με θέμα:

Μαθησιακές δυσκολίες: διάγνωση, διαχείριση και αντιμετώπιση των δυσκολιών στο σχολείο και στην οικογένεια

Οι Μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών /τριών σήμερα είναι ένα φαινόμενο διευρυμένο στη σχολική ζωή και ένα πρόβλημα που δημιουργεί απορίες και άγχος στις οικογένειες των μαθητών.

Σκοπός της συζήτησής μας είναι η παρουσίαση των Μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών /τριών στο σχολείο και οι τρόποι διάγνωσής τους, καθώς επίσης η διαχείριση και η αντιμετώπισή τους από το σχολείο και την οικογένεια με τις οδηγίες και την στήριξη ειδικών επιστημόνων στον τομέα αυτό.

ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ: κ. Μπιλιάνη Μαρία, ΠΕ30 Κοινωνική Λειτουργός- Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό              ΚΕΔΔΥ Αχαΐας

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

                                      

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ Αντίγραφο

join

Εξώφυλλο περιοδικού

contact

calendar